Ontwikkel een onderscheidende Customer eXperience (CX)
Het succes van je product of service staat of valt met de juiste klantbeleving.
Gevoel in plaats van ratio. Wat je emotioneel weet op te roepen, blijft veel meer hangen
dan argumenten of een feature zonder beleving.

Waar anderen tegenaanlopen?

“Waar begin je om écht een bijzondere klantervaring te realiseren?”

“Wat houdt dat eigenlijk echt in, aansluiten bij de belevingswereld van mijn klant?”

“Iedereen in mijn organisatie vindt wat van CX, maar hoe breng je dat dan makkelijk samen?”

“Hoe breng je het denken vanuit CX effectief in de praktijk?”

“Een frisse blik zou wel eens lekker zijn.”

“Hoe doen concurrenten dat eigenlijk? En wat kunnen we van ze leren?”

“Leuk zo’n Journey ontwikkelen, maar waar begin je?”

Herkenbaar?

bruce-mars-AndE50aaHn4-unsplash.jpg

Hoe wij je vooruit helpen
Een onderscheidende CX ontstaat bij uitstek in een multidisciplinaire dynamiek. Hoe wij je daarin op het juiste spoor zetten? Bijvoorbeeld door:

  • Samen een klantjourney te doorleven: welke emoties roept het op? Hierop leren te reflecteren is een eerste belangrijk stap.

  • Het opzetten van klantinterviews: zij hebben de antwoorden op wat ze wensen, niet het management.

  • Data-driven en fact-based werken, zodat je daadwerkelijk klantgedrag meet en niet afgaat op aannames.

  • Het formuleren van een overkoepelende purpose: wat ervaart onze klant? Hoe omzeil je de valkuilen als meerdere teams of afdelingen binnen je organisatie vanuit één purpose gaan werken.


Vrijblijvend sparren?
In onze aanpak draait het om verbinding. Niet alleen in jouw organisatie, maar ook in de relatie die wij opbouwen met jou. Daarom zijn wij fan van de virtuele kop koffie. Voor direct antwoord op je eerste vragen, om ideeën te toetsen. No strings attached.
Is er een match? Dan gaan we aan de slag.


Hoe we dat bijvoorbeeld eerder bij Vive App deden
Vive App is een start-up dat het beheren van je vermogen en het behalen van gedroomde doelen nog toegankelijker wil maken. Maar ja, hoe optimaliseer je als fintech de CX zonder dat je klanten hebt? Via 1-op-1-klantinterviews hebben we in razendsnel tempo achterhaalt wat reële wensen zijn, zodat er gericht kon worden doorontwikkeld.   

"Leonieke of Experience Builder embeds herself into team or projects with the sole purpose to make impact. She leads by example and brings an arsenal of agile and interpersonal skills combined with an high dose of passion and energy to make teams and projects successful. The pursuit of success starts with the right mindset, doing the right things and working smart. Experience Builder waste no time in aligning these pillars to put teams on the path of success."

Alexander Brouwer - oprichter van Vive App