Ontwikkel een duurzame strategie
Strategie is niet iets eenmaligs. Het is een continue proces dat je organisatie richting geeft om te groeien.
Alleen dan ben én blijf je relevant.

Waar anderen tegenaanlopen?

“Onze concurrenten weten de kansen wel te benutten!”

“We willen graag iets met duurzame thema’s maar weten niet waar we moeten beginnen.”

“Er is een gebrek aan focus.”

“Mijn mensen vragen zich af waar ze het eigenlijk voor doen.”

“Het knagende gevoel van blijf ik ook in de toekomst relevant?”

“Hoe moeten we omgaan met economische en maatschappelijk uitdagingen
én nieuwe wetgeving?”

Herkenbaar?

safe.jpg

Hoe wij je vooruit helpen
Je wil een duurzame strategie, maar waar begin je? Hoe versnellen wij dit proces? Denk bijvoorbeeld aan:

  • Toegankelijke sessies waarin je de trends en marktontwikkelingen inzichtelijk krijgt, zodat je (binnen de bestaande organisatiestructuur) heldere keuzes kunt maken voor de korte én lange termijn.

  • Een inspiratieworkshop met deelnemers uit alle lagen van je organisatie, zodat je strategie direct breed gedragen wordt

  • Inspiratie van buitenaf, waardoor nieuwe ideeën ontstaan die je strategie nog scherper maken.

  • De voice of the unheard betrekken bij de totstandkoming van je visie.

  • In een brainstorm grootst te denken, buiten de gebaande paden om het vervolgens concreet en toepasbaar te maken voor je organisatie.


Vrijblijvend sparren?
In onze aanpak draait het om verbinding. Niet alleen in jouw organisatie, maar ook in de relatie die wij opbouwen met jou. Daarom zijn wij fan van de virtuele kop koffie. Voor direct antwoord op je eerste vragen, om ideeën te toetsen. No strings attached.
Is er een match? Dan gaan we aan de slag.


Hoe we dat bijvoorbeeld eerder bij ING deden
Deze bank met 8 miljoen klanten had geen visie op en strategie voor het effectief bedienen van vermogende klanten. Door multidisciplinair samen te werken hebben we in 3 workshops een nieuwe strategie en concreet bedieningsconcept voor deze specifieke doelgroep bedacht en uitgewerkt.

“Leonieke is een visionair, strategisch, denkt snel, weet van aanpakken en zorgt voor een frisse wind. Ze verliest nooit de The Why uit het oog en vraagt door naar hoe iets precies zit. Hierdoor weet ze effectief onze klanten blij te maken.”

Dorien van Leeuwen - Manager ING